top of page

MindLearners Rebranding


MindLearners este una din cele mai faine școli de coaching din România, fondată de Alis Anagnostakis, iar acum este coordonată de Alecsandra Lițu și Carmen Sidon. Brief-ul: Un refresh total al identității vizuale - păstrăm conținutul de calitate și vibe-ul, dar schimbăm cu totul logo-ul, paleta de culori și fonturi. Contextul: Trecând ca participant prin școala de coaching, știam destul de bine nivelul și valoarea pe care o aduc Alecs și Carmen. În același timp puteam observa și ariile în care e nevoie să schimbăm abordarea - slide-urile cursurilor, structura site-ului vechi, cromatica destul de limitată. Uite cum arăta brand-ul în momentul în care am început procesul de rebranding:

Provocarea: În piață sunt alte 3-4 branduri care au în nume „Mind”. De asemenea, sunt destul de multe școli de coaching în țară, deci vrem să ne diferențiem foarte clar atât de celelalte branduri cu care uneori suntem confundați, dar și față de celelalte școli de coaching. În plus, vrem să dăm o stare de visare și empowerment posibililor clienți.

Rezolvarea: Am (re)definit arhetipurile de brand și am ales o direcție vizuală clar diferită de restul brand-urilor din piață. Asta a însemnat mult research și ceva trial and error până am ajuns la o formă coerentă atât ca tone of voice cât și ca visual identity.

Procesul: Am început prin a defini ce păstrăm și ce schimbăm. În felul ăsta am clarificat care e lista de livrabile dincolo de identitatea vizuală. După aceea ne-am luat timp să alegem și să articulăm arhetipurile de brand. De abia apoi am început schițele pentru direcțiile noi de logo.

Fiind un proiect complex, am avut mai multe runde de feedback până am ajuns la varianta finală de logo. Doar ca să-ți faci o idee, uite iterațiile inițiale:

După cum observi, în prima etapă evit să folosesc culori pe cât posibil, pentru a nu influența decizia în funcție de o anumită culoare.

În etapa 2, am iterat pe o parte dintre idei ca să vedem dacă ajungem la un rezultat mai bun sau dacă o luăm de la capăt (lucru care se întâmplă o dată la 10 brandinguri). Uite toate iterațiile pe care am lucrat până am ajuns la varianta finală:

Odată ajunși la logo-ul final, am adăugat culori și textură pentru a crea vibe-ul menționat în brief. Provocarea a fost să găsesc o cale de mijloc între „inspirațional” și „profesionist”, între arhetipul care te inspiră să îți urmezi busola internă și cel down to earth care are o strategie și o direcție.

Varianta finală de logo arată așa, cu mai multe variații de culori (monocrom, uni, white, grey, black) și o paletă de culori principale și secundare. Culorile finale au fost turcoaz și fucsia și, așa cum vezi și pe site, galaxia este un element recurent în toate materialele create pentru MindLearners. De asemenea, gradientul folosit peste galaxie este folosit peste toate pozele de pe site și din cursuri.



bottom of page